Mblaq

Iiiih Awsome pojkar :D

speciellt min lee joon (a) haha blev mobbad av josefin för mina utbrott då vi kollade på Ohyeah videon ^^
för lilla lee joon visar ju sin sexiga mage så jag tröttnar aldrig på den (a) kollar om och om och om igen ;)
hhaha man får ju sig ett par blickar och suckar från alla människor i klassen ^^ hahaha detta är lite komiskt det var en gång då vi satt i klass rummet och den låten var på, å jag satt och drägla och josefine satt och skratta åt mig, då hade det gått nån bakom och kollat, så hörde jag bara en suck sen gick han iväg sen vände han sig om och kollade på mig sen börja han skratta ;( hahaha carro hittar alltid på sätt att roa mig (och andra) ^^ haha skojaa men iallafall här har ni videon på underbara lee joon och sitt gäng :D ♥♥♥♥





Har suttit dock och nördat dom hära hela tiden nu ^^
hhaha lilla jag kommer bli GALEEEEN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback