lyssnaar på musik och

Nu har älsklingens föräldrar kommit hem från utlandet :D
fick 5 st parfymer :D:D iiih så söta dom är :):)♥
så har nyss suttit och snackat med dom och fått sett massa bilder :)


Och jag ska tydligen få jobb :) utan att ha lyft ett finger xd
haha eller det är inte klart men får veta det imorn :)
det var min kära mamma som snackat med sin chef så ska få jobba nån vecka då och då
och helger, och det som är skit bra är att jag även kommer att få jobba då jag har börjat skolan så då får jag hoppa in på helger och sånt :) det känns faktist bra även om jag inte gillar det dära jobbet så mycket ^^, klagar inte på det jag ska få göra och sånt men finns mycket sur tanter fast då jag har varit där med min mamma ibland förut så har dom hållit sig i skinet och låsas som om dom är hur snäll som hellst XD men kanske blir annat nu men kommer inte sitta bara tyst och låta dom klaga ;) mohaha nämen jag som är såå snäll, dom kommer inte ha något att klaga på :D hahaha dom hittar säkert nått -.-'

så det är ju bra att jag ska få jobba :)
lite deprimerande jobb menmen XD haha skoja
det är bara att allt är grått ^^
men det kommer bli väldigt kul :)
känner några stycken där :)

Therese,bibbi,min älsklings kompis och hans kompis lite granna :) åsså nån jag inte minns namnet xd och det är ju fler som jag brukade träffa där och som är hur trevliga som hällst :D så det kommer bli bra :D
ser lite framemot att få börja jobba där med dom dära :) hehe
för det drygaste är ju då jag ska kravla mig ur sängen klockan 6 på morron xd

men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara ligga och mysa :)
hare bra alla :)♥

see yaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback