Lilla staden

Kom nyss hem från stan for in dit vid tolv skulle träffa lotta men hon kom dock klockan halv 4 -.-' haha sen träffade jag på emmelie och vi kollade runt lite sen fick hon lov att klippa mitt hår för det är så skabbit sen gick jag ner på stan själv igen för att vänta på lotta i nå timmar tyyyp sen så skulle jag vänta lite till för robin skulle kanske ta sig in efter att ha firat sin bror men han har inte hört av sig än så ^^ men är hemma iallafall så hinner inte träffa han :( så satt själv på stan rätt länge för väntade på att min mamma skulle komma och hämta mig. Sen fick jag även träffa sanna :D
Och nu är jag as trött och less och död..

vet inte vad jag ska göra nu eftersom får inte somna nu.. även om det är det ända jag vill...
aja har varit en si så där dag ^^ kul att få träffa folk man inte träffat på väldigt länge♥

men ska gräva ner mig under jorden nu herrå♥




(bildbrist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback