Hemma hos älsk!♥♥

kom hem klockan 2-3 inatt, hann bara kliva ut ur bilen sen kom min priiins♥ sen åkte vi hem till han och bara myste♥

och nu ligger jag i sängen och kollar lite på då han spelar :)

Imorn blire domsjö en sväng :P min brorsa ska grilla med sina kompisar som han alltid har gjort nu i typ 5 år ^^
varje gång när han har fyllt år :) så då blir vi där en stund och jag får inte glömma min fläkt hemma när vi åker tillbaka :o det är så himla varm här :o vi håller på att dö ^^


ååh jag vill ha popcorn :O

och jag vill spela fable :o ska övertala älsk att fixa det på hans bärbara ;) mohaha :D

näämen ^^

har kollat på massa family guy avsnitt idag :) (y)

och ska nog fortsätta kolla nu med eftersom jag ikke har nått att göra :P

såååå see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback