dålig uppdatering

Hejsanhoppsan ^^





skriver typ inget nu, har inte så mycket tid eller ork, är hela tiden någonstans och det är alltid nått. Men tänkte att jag nångång måste skriva nått ^^

ska sno mammas kamera antingen ikväll eller imorn, troligtvis ikväll så ska jag lägga in lite från bröllopet och massa annat ^^

men ja iallafall har vi varit på nån badstrand och i närheten fanns det ett gammalt slott så innan vi åkte hem så gick vi dit och kollade runt lite granna :) väldigt coolt ^^ har bränt mig idag också xd ganska mycket :( haaw

så ligger bara här och har ont och bara saknar min älskling♥ längtar tills jag kommer hem och bara få hålla om dig åå pussa på diiig♥♥ en dag kvar tror jag om jag har tur :) så snart får jag pussa på min pojk :)♥♥♥

sen igår åkte jag Mamma, Pappa , Crisse sånt hära gammalt tåg från LÅÅÅÅÅNGT tillbaka, det var ett såntdära riktigt tåG^^ hahha från madiken tiden jöööh :O fett coolt va det, älskar verkligen gammla saker :D

så då blev det en liten tågresa till nått ställe som vi gick och kollade runt på ^^
mycket fint :)

och i förrgår så var vi på nått köpcenter, köpte 3 tröjer 2 linnenoch inge mer tror jag XD
hahaha vakert men ja, minns inte så mycket av dom häraa dagarna typ xd så mycket runtomkring, lite tjaffs hit och dit hela tiden..


Och jag håller på att få nå fel på mig själv :/
har tusen tankar, dom försvinner inte heller..
vill bara att allt ska sluta och försvinna ur mitt huvve..
Waah mina tankar våldtar min hjärna!!


så,så ligger det till just nu ganska lungt men fullt med annat, och jag håller på att få psykfall..
mycket vakert må jag säga ^^

men See yaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback