Åker biil

Sitter i bilen nu och är påväg hem eller är typ snart hemma ^^ elleer om tyyp 3 timmar men iallafall :P
har typ bara sovit hela tiden så tänkte testa nu om internet funkar, funkade inge bra förut då jag var påväg till göteborg ^^ men hittils funkar det väldigt bra :) men lär väll stängas av snart -.-' haha

Snart får jag komma hem till min myspojke :) Supergladtjej :D saknat honom så myckeee ♥

men ja har egentligen inget att skriva om ^^

eftersom har bara åkt bil idag :)

Åååh vill ha en ny mobil också -.-'
seriöst att man inte har pengar för min håller på att gå sönder helt :O
hahaha urscha åkte precis förbi både max och mcdonalds bläää!!

haha max kan vara gott ibland men kan bara äta det en gång i månaden eller mer :S blir illamående när jag tänker på hamburgare nu :/ hahahaha

urscha

Är tydligen i sundsvall nu :D
så nu ska vi bara hämta upp katterna hos mormor och morfar sen åker vi HEEEEM :D
haha drygt att ha skrik katten i knät -.-'
vill bara strypa henne då :O haha skoja lite bara :D

haha det märks att man inte har ngt bra att skriva om :P
mahaha

Aja ska bli skönt att få komma hem iallafall :) skriver mycket (iallafall) märker jag xd

menja ska inte skriva massa tråkigt skiit så seee yaaah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback