sho! xd

Har egentligen inget kul eller vettigt och skriva
som vanligt ^^

menmen :)

har nyss snackat en stund med mormor och sen emmelie på skype <3

är fortfarande sjuk -.-

och humi är nere nu och hjälper till hoppas inte
det kommer tillbaka till han igen nu när han äntligen har
blivit bättre :)

just nu sitter jag bara här och hostar
och nyser -.-

längtar hem till min säng ^^
haha plus alla mina vänner, familj :D

och självklart mina bäbisar <3

hihi :D



hah vet att jag har lagt ut den hära bilden förr men
orka bry sig ^^

hihih har börjat nördat ett spel på facebook Xd
frontierville :D

haha :P

ska spela lite till sen ska jag lägga mig i sängen igen ^^ :)
måste passa på att använda datorn medans humi är
nere hihi

annars är han fast klistrad iden och pysslar på med saker :P

haha

herrå!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback