jahajaopp xd

Humis dator har varit pajj ett tag så ja ^^
har inte kunnat skriva  och sånna saker.

 men iallafall så är jag lika less som vanligt
blir så irriterad på en sak..
seriiiöst

aja som vanligt vet jag aldrig vad jag ska skriva när jag liks sitter framför datorn -.-
tänker inte skriva det jag verkligen vill för då lär det bli en
jävla massa tjaffs -.-

hahaha dryygersh

iallafall när jag kommer hem är det bara ca en vecka kvar innan jag fyller år :D

så då på fredan ska jag födelsedagsfest :D hehe

hoppas det blir en lyckad dag och inte bara massa skit och drama, som är
ganska välkänt i mitt liv :)

xd

så hoppas på en trevlig kväll :)

hoppas ni går med på det så vi kan vara på nedre våningen
än att vi alla ska sitta uppe på min övervåning ^^
i min lilla håla xd

hhahah det kommer ju liksom inte att gå liksom xd

har typ nyss vaknat iallafall och humi har gått upp till julius ^^
han jobbar i skiduthyrningen :)

sen när han kommer hem så ska vi 3 ut och äta :D mysmys

skönt att det bara är en gäst som ska äta i kväll så vi har fått ledigt idag ^^

annars det hära veckan har det varit 21 gäster och alla har 4 tallrikar var -.-
blev skit mycket disk ^^

ska snart hoppa in i duschen och sen fixa miiig :)

känner mig så skabbig .. hahahaa
uscha!!

nä nu ska jag städas upp på vårat rum ^^ herrå !

saknar massor <3

puss på er <3



H <3



Kommentarer
Postat av: EMS

Är jag bjuden på partyt? (a) EMS ^^

2011-01-16 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback