Haaw..

Idag är det en dag som jag
vill bara åka hem...

vill bara ligga i min säng dra täcket över huvve stänga av mobilen och glömma allt runt omkring mig bara känna att man typ inte finns bara ligga och inte bry sig...

bara känslan av att vara ensam i värden och inte behöva tänka på massa saker,,


är så less och har ångest och är deprimerad -.-

massa tankar flyger runt i huvve, får nå feeel snart.
kan man inte liksom slå in huvve i väggen så allt försvinner så det blir bra xd
haha..

vet inte vad jag ska göra har bara en jobbig känsla i magen

ååh seriöst vet inte vad jag ska göra allt leder bara till skit seriöööst...


bara sluta !!!
snälla...






Älskar H <3


Kommentarer
Postat av: TG

börja lägg in mycket bilder :D

tex hur du bor hur stan ser ut vad du gör och sånt :D skulle bli kul att följa med din blogg :) Puss'N / T

2011-02-11 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback