*-*

har precis blivit klar med städa det stora badkaret,byta ut värme grejerna i matsalen
gjort rent golvet ^^

duktig jag är :D

humi är iallafall med sin moster och handlar :)

stackarn som har varit matförgiftad :(
stackars min lillpojke <3

men som tur var att han hade bara det i 2 dagar
men ändå ! men nu är han bättre <3

funderar på att springa ner till affären och köpa mig något
håller på att hungra ihjäl ! haah D;

gah tror jag gör det :P

annars är det roligt här borta i japan :)
kommer hem om lite mindre än 2 månader :D

herrå!!

<3


Kommentarer
Postat av: Maggan

HEJ GUMMAN! Vad du är duktig som jobbar. Roligt oxå att du trivs bättre.Det var en häftig dator på bilden. Längtar till mars då vi får träffas. Går det bra med det japanska språket? Nu ska jag gå o sätta på li.lla datorn o se om du är inne på skype KRAM!!!!!

2011-01-20 @ 09:53:58
Postat av: Anétte Svahn

Hej mitt <3

Läcker dator!! Snygg kamera!! Va va de för priser på de båda?

Går in på skype i morrn fredag, hoppas vi kan prata då <3

Stackars Coffe, tur han mår bättre nu.

KRAM <3

2011-01-20 @ 16:09:48
Postat av: Anétte Svahn

Ja just ja!! Duktigt jobbat ;)

2011-01-20 @ 16:11:08
Postat av: Josefine M

bor ni nära någon affär...eller hur bor ni?

går de bra att snacka med dem i kassan då?? huhu

2011-01-26 @ 13:35:20
URL: http://brainlagg.blogg.se/
Postat av: carro

haha det finns en liten stad nedanför ^^



hahah det är bara att säga tack när man har fått grejorna :D haha

2011-01-26 @ 15:54:10
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback