tjolahopp

sitter fortfarande och spelar street fighter xd
men hoppar från xbox till datorn^^

kollade på Paranormal activity 2
och höll på att skita på mig då det egentligen inte
var så läskigt xd haha

hade datorn i knät så höll på att slänga bort den xd
då hade inte julius blivit glad eftersom
humi och han bytte dator
så julius kunde ha en spel dator
medans han är i japan
ist för att ha den hära plutt datorn som man inte kan spela ngt
på typ ^^

så ja bra att det inte flög i golvet xd

hahaha

men filmen var awsome ^^

fast hörde inte var dom sa för dom pratade så
tyst och hade ingen text och min lilla pöjk
snackade mina sina kompisar så ja ^^
hängde inte med såbra :P

sitter också och kollar runt om jag kan hitta en
billig dator :)

hittade en liten dator som jag skulle vilja ha (a)
men skulle ändå vilja ha en i normal storlek
men ändå sött med en liten :D

waah..



saknar lillmissemjaoo :( <3

är ngt rasatlös xd

funderar om man kanske ska skriva
nån liten berättelse  ^^

men är så kass på sånt men det är alltid
nånting xd mihihihii

vill ha nånting att pyssla på med :)

gör jag ingenting så kaosar min hjärna -.-
tusen tankar pluppar upp
och jag blir johnny depp..

aja aja aja aja aja ^^

seeyaah ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback