Imorn äre Julafton :D haha

Bara en dag kvar :o helvete vad tiden går snabbt -.-'

haha men ja som sagt så var jag ju på stan igår med madde ♥ alltid lika kul att träffa henne :D vi tänker likadant, är llika smarta (osmarta), har samma humor :D haha och hon är helt underbar!!♥
men ja där sprang vi runt och jag hittade verkligen julklappar till alla förutom pappa ^^ men vet vad han ska få så ska köpa den snart ;) köpte 2 skjolar till mig själv också ^^ och sen fick jag en as snygg blingbling mössa av madde :) hon köpte en till sig också, en likadan :D plus att vi köpte en likadan skjol också :D haha så söta vi är :D haha plus att alla tycker att mössan är skit ful.. ahaha men jag gillarEen kommer nog en bild påren imorn eller nått :) sen efter vi har vandrat runt så var vi skit hungriga så vi gick till China tower eller vad det nu hette och delade på Kyckling och nötter :) riktigt mumsigt :) sen kom min mann och hämtade upp oss och körde hem madde sen hämtade vi upp mamma och crisse och for till mina fastrar för dom fyllde år :)

Sen efter det körde vi mamma nånstans och Humi och crisse körde mig till Mia min ena faster som fyllde år ;) skulle kolla på kisse katt ungen dom skaffat och pussa på Morris ♥ Sen kom Humi och hämtade mig där uppe sen skulle vi hämta upp mamma också, sen var vi hemma hos mig ett litet tag sen åkte vi hem till järved och vi somna typ derekt då vi kom hem ^^ :)





Kommentarer
Postat av: V i k k i p e d i a

God Jul sötnöt Carro! <3<3

2011-12-23 @ 19:32:39
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback