Trööt -.-

millimoj :D

Är skit trött.. ^^

men iallafall så håller jag på att fixa mat :)

och från det ena till det andra så har jag varit väldigt duktig nu (a) haha enligt mig iallafall ^^
nu igår och idag har jag varit i tid!! haha inte en secund sen :D :thumbup:

i går klev jag upp klockan halv 3-3 på natten :D haha för jag somnade klockan 5 ^^
sen inatt somnade jag vid 8 och vaknade halv 5 :D haha så duktig så!!

dock idag gjorde jag ingenting satt bara och kollade på massa saker med Josefine, fast har uppgifter som måste göras!! så måste göra det annars kastar jag mig ut från ett berg eller nått :)

senare ikväll åker vi in till domsjö en sväng för att jag måste städa åt mina marsvin och sen efter det blire kanske att åka upp till Tobbe och Mia för att kolla på deras nya kissemiss och pussa massor på Morris !! :D saknar den lilla damp katten! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback