Trööööt...

Idag kom vi hem från timrå :)

Vi har haft det jätte mysigt :)
Igår när vi kom dit så åt vi julmat sen lite glass efteråt sen fick vi lite jul klappar :)

fick:
  • 500 i present kort av morbro Håkan på Gina :)
  • nya sängkläder
  • 1000:-
  • pyjamas
  • hårkleet :D
  • Armband

sen tror jag inte att det va nå mer :) sen fick jag lite sy tråd av mormor :D

och Humi fick 3 par sockar (behövs värkligen!! :D )


och ett par kallingar :D
Och utav mina föräldrar fick han ett presentkort på jack&Jones på 500 :)
och utav mig fick han en tröja ^^ vet inte om jag ska betala halva på spelet eftersom jag måste spara pengar till en mobil :) hihi men ja mysmys!! ♥

Så tack så mycket mormor och morfar för allt :) ♥

Sen fick jag 500 av Humis föräldrar :O så himla snällt !!♥♥

Sen idag så var vi på Birsta och jag blev skit less så vi gick inte så länge, vi sprang även runt på Barnens hus :D haha innan vi gick upp på nån sy affär :) sen när vi gick ut ur sy affären så upptäcker jag att jag har tappat min lilla boll jag köpte i japan och blev ledsen i ögonen ;( hah men sen när vi gick mot bilen så hör jag humi "NÄMEN!!" och dyker ner och tar upp min lilla boll och jag blev glad igen :D ♥♥
Sen åkte vi runt och letate efter ett spel till Humi men det fanns ingenstans,hade tagit slut överallt :/ så vi ska gå på stan imorn med grabbarna :D

Sen efter letandet så åkte vi hem till mormor och åt lax!!! nomnom ^^ sen pllockade vi ihop våra grejer och åkte hem :) ♥ och nu ligger jag i sängen och måste sova är as trött och jag måste kliva upp tidigt imorn eftersom pojkarna är så ivriga till att köpa spelet så vi ska åka in 11 -.-' haha :P



Godnatt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback