Trevlans trevlans :D

Har tyyp nyss kommit hem ifrån Edlund :) Vi var där och spelade lite granna :P fast vi glömde street fighter -.-' så vi spelade ett skit spel xD hahah dock hade det vare as kul om man kunde spela men det kan inte jag så därför äre ett jävla skit spel.. haha seriöst dock hela jävla tiden.. det var ett sånt där skjutspel ^^

men innan vi for hem till han så gick grabbarna in på boa och köpte lite saker till imorn :D och eftersom jag är för liten för att gå in där så gick jag runt i gallerian lite granna :) alldeles skabbig.. haha men ja, gick in på Giina Trico eller hur dom nu stavas^^ haha ,där köpte jag ett par vantar för att jag höll på att frysa händerna av mig, sen en skjol :) sen en as snygg liten fest väska på Glitter (bilder kommer imorn) :)
sen åkte vi hem till mig för att hämta upp min pizza deg så jag kunde äta lite pizza ^^ dock så ska jag inte äta pizza eller nått annat fett -.-' haha menja som sagt är jag lite tveksam att köpa sallader nu mera.. ochja sen åkte vi ju hem till han och spelade med hans tjej och Humi! :D

Imorn blire till att fara hem en snabbis för att hjälpa pappa med maten för vi kommer få gäster, sen ska jag fixa ordning mig sen äta sen antingen ta mig hem till Humipojken eller hem till jocke, det beror på hur lång tid jag tar på mig (a) haha men måste skynda mig så man får börja liksom ;)

menja just nu händer det inge mycket ^^ sitter bara här och kolla på då älsk sitter och spelar och lyssnar på musik :)




Cyaa!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback