the ugly women !!

Sitter här och inte gör ett skit ^^ ska snart gå ner och fixa mat till oss här hemma :)

snacka om att jag är jävligt less på mig själv..
blev hemma idag med för hade en sån migrän innan jag gick och la mig sen då jag vaknade fanns den kvar..
sen ringde min lärare och sa att han äntligen hade fixat ett möte med mig, rektorn och han så det känns ju bra för han skulle fixa det tidigare eftersom vi måste ha det pga att jag har hoppat in i 3an och sånna saker sen om mig och ja allt ^^ men det jag blir mest less på är att jag skulle hålla mig vaken idag så jag kunde lägga mig i tid men då kom ju älsklingen och gosade ner sig och det var ju omöjligt att hålla sig vaken då... haha sötpojken min ♥ men dock ställde jag klockan på halv ett för att kliva upp då men då fan ska man somna om -.-' så får börja att ta min tabletter som lugnar ner en också ^^ eftersom jag har ju börjat tagit mina andra och dom hjälper faktist, jag blir mindre irriterad och less på minsta lilla alltså blir mer uttåligare eller hur man ska beskriva det ^^ men nu har jag varit jätte dum och osmart och glömsk så har inte tagit dom på en vecka kanske eller mer (a) haha inte bra men som sagt får börja tar kvälls tabletterna ni också -.-'  kuuul!! or not.. haha menmen sånt är livet då man hamnar fel i sitt liv och allt är bara skit ^^ ska egentligen kanske inte gå in på sånt hära dock ! ^^ haha my private life ska inte komma upp här inte ^^ haahaha men att jag går på tabletter är inte så himla privat ^^ det är ju bara så för vissa, känner några som också går på sådanhära menmen som sagt så ligger det till nu ^^ fint inlägg ^^ men ska gå ner och fixa mat nu ;) ska göra lövbiff tjosan :D haha så ja





anlednigen varför jag använder hjärtat och det, det är för det kom med nått som inte skulle komma med XD haha men skit samma no big deal :D

cya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback