stan ¯\_(ツ)_/¯

Har nyss kommit hem från stan gick där alldeles osminkad och nyvaken, dock så bryr jag mig inte att jag går osminkad en snabbis på affären men nyvaken det är lite väl för mycket XD :) pappa kom och hämtade upp mig efter han hade varit på jobbet sen gick jag in på en affär och köpte lösögonfransar till imorn ;) sen körde han tillbaka mig :)

Ååh är jätte hungrig :/ ska ta mig en macka snart :3

blir också något less att bank auotomaterna ALDRIG funkar!!

ååh suck.. och jag drömde en sån jävla cp drömm.. haha personen i drömmen är lika ful och störd som i värkligheten XD jaag ee sneeel flikka :D hahaha men aja, ska ta och äta nånting och kolla på någon film  ^^


TARA-CRY CRY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback