mjapp

Har nyss kommit hem :)

Vi hämtade upp Eddie också på nola så han följde också med och åt :)

Grabbarna åt pizza och jag tog en sallad med rakor och tonfisk :)
gillar dock inte så mycket tonfisk med den var as god :)

sen sprang vi in på hemköp och köpte en dricka och toffifee :D

och nu sitter vi hemma, jag funderar på att äta min glass jag köpte för en månad sen tyyp eller mer ^^ haha innan någon annan hittaren :3

Ååååh jag vill ha en iller nuu!!! :O älskaälskaälska!!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: V i k k i p e d i a

Hihi, erkänn att du blev lite sugen på Toffifee när jag visade den på Hemköp? x)



ASGULL med iller! Dom är assöta! ♥

2011-12-13 @ 23:19:19
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback