Lördagen!!♥

Alltså hel KUNG dag igår! !

Börjar med allt jag klipper och färgar håret :) dock blev jag inte nöjd med luggen..
sen blev det en liten dålig sak^^ när jag skulle hoppa på bussen hem så kom ju linje 100 och en gubbe hoppar av och busschafören frågar mig : vart ska du
Jag : Till övik
Hon: då får du åka med 10.an

och hoppar in i bussen och far iväg,
men liksom vafan en hoppar ju av så varför kan inte jag ta hans plats, liksom det var ju bara jag som skulle kliva på men ja sen kom 10an och den är ju segare... och sen vare nå idiot pojkar som höll på att kaxa mot hon som körde :/ alltså vilka idioter, det handlade om att hon var försenad och typ anklagade henne, och att det var hennes fel!! liksom det är ju förfan halt, och vad tjänar hon på att jävlas med folk genom att komma sent, hon vill ju förfan också komma hem inte bara sitta och köra hela tiden!! :o


Men sen kom jag äntligen hem!! så kom Humi och Eddie och hämtade upp mig, sen skulle vi dra till Jocke och dricka men sen så kunde bara jag och Humi åka för vi skulle sedan på en "VIP" fest men som tyr va, va ju att dom andra fick komma dom också :) så det var ju awsome!! sen åkte vi till grabben som hade den dära, så vi drack och kollade på filmen dom hade gjort, Så JÄVLA kung!! så himla duktiga :O Det var så otroligt underbart folk där!! :D tack så mycket för vi fick komma J :D haha så jag är hel nöjd av kvällen, måste bli fler gånger !! haha men iallafall var det en hel lyckad kväll!!! :3 ♥

Vaknade dock upp med värdens huvudvärk.. haha så tog en alvedon så nu äre bra :D

haha ååååh när jag skulle sova var ju hemskt.. klev upp sprang på toan för det kändes som om allt skulle komma upp, men det kom inget, sen när jag gick tillbaka för att lägga mig så frös jag som fan.. sen när jag la mig så började jag att må illa igen :/ haaaw, men kunde somna till slut och drömde jätte sjuka drömma :(

Nu sitter jag och väntar på Kumikos jätte goda mat :D nomnom !! :)


Mitt håår!!

och som sagt mobba inte min lugg...

haha jag ser ut som ett troll XD











Det är inte så gult som det ser ut på vissa bilder xd men det är typ ljus brunt nere i topparna, men vi kunde inte fixare nå ljusare då men det kommer bli ljusare snart :D ska bara låta mitt hår vila!! haha :)

Kommentarer
Postat av: V i k k i p e d i a

Grymt fin unge detdär! :o <3 <3 <3

2011-12-18 @ 23:51:46
URL: http://vikkipedia.se/
Postat av: Josefine M

jätte fint hååår!! <3

2011-12-19 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback