Jag tycker inte om dig!

(Rubliken har ingenting med inlägget att göra)

haha men ja, sitter och kollar på the ringu nu :) så braaa :D

haha, imorn blire att fara runt och köpa massa ingredienser till min bakning som jag ska göra till pappas kalas :P
haha får se hur det kommer att gå ^^ kanske eldar upp min andra kokbok eller nånting annat :D hahhahah XD

åååh vad jag är sjukt less... seriiiiilöst!!


haha ja man kan ju bara skratta åt det, alltså allt far runt i huvve och jag blir bara mer och mer irriterad på de, också funderar jag på att göra en polis anmälan eller nått för man gör inte nånting sånt dära -.-' jag tror man iallafall kan göra en anmälan på det!! så ja jag vet inte,, jävligt omoget och patetiskt äre iallafall...

kan inte sluta tänka på det...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback