Grabbsen :)

Har nyss kommit hem från jocke mäkki, vi åkte dit och spelade och cillade med massa trevligt folk :D

så nu har jag duschat medans älsklingen gjorde mat till mig ^^

sen senare idag efter vi hade varit på stan så åkte vi och köpte mat på Helenas :)
det blev en tonfisksallad för mig och rästen åt pizza :P

Sen träffade jag Anna :* vi for och fikade på UH och snackade massa skiiit ;)♥ hahaha
nämen ja ^^

men nu ska jag äta upp min lax och sen sova så jag kommer upp i tid senare ^^



Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Gulstol

Sv; eller hur? ;o Alltså jag mins att jag ville leka med barbie när jag var typ 14 år ;o Haha... xD Inte var det någon jävla dator som stod i centrum då inte! ;o



Puss på dig! <3

2011-12-23 @ 11:22:41
URL: http://gulstol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback