God jul :) ♥

Har precis kommit hem från farmor :)

Väldigt mysig jul som alltid!! bara att den var lugn i år ^^
Jag fick vara tomten i år iallafall :D hahaha vackert !! kommer kanske in en bild få se först hur den ser ut xd

men det jag fick var :

  • Hello kitty filt av min bror
  • hello kitty läpptjosan också av min bror
  • hello kitty nalle (a)
  • hello kitty tvål / skumm :D
  • hello kitty tröja ^^
  • 500 på cubus
  • ben värmare
  • hår spräy och värme spräy
  • 300 till mobilen
  • SYMASKIIIN!!! :D ♥

Haha så jag är nöjd :)

Så nu blire att testa symaskinen under min filt med min nalle :D

 

 

Så ska plocka upp den dära nu :D ♥

 

 

Cyaah♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback