Fullt upp idaG !!

Hahaha eller inte xd men det känns som de ^^ hade möte idag på skolan klockan 11 och vaknade runt halv 11 - kvart i 11, så flög upp ur sängen och fixade till mig snabbt !! sen bar de av till skolan, alltså måste en 19 årig flicka ta med sin pappa för att ni ska lyssna på mig än er själva?!??!?! ganska patetiskt..

aja skitsamma jag ork int!!

Sen senare på kvällen for vi till folkan för att kolla på kompisars premiär, det var han vi var hos och kollade på den för första gången i lördags :D sen efter filmen stack en massa hem till jocke mäkki och spelade spel och bara hade det myys!!

så himla trevligt folk!! :D

Så nu sitter jag med en tonfisksallad som kvälls fika (a) hahhahaha så här klockan kvart i 2 på natten :D
och ska kolla på mysteriet på greveholm :thumbup:




Cyaaah!! :)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback