Domsjö ^-¨

Sitter i lilla Domsjö nu med älsk!! och på söndag blire kalas här hemma för min pappa fyller år på måndag men då han vi inte tid för att folk ska komma hit så på söndag kommer mina kusiner hit :)

missade yttligare en dag av skolan idag... alltså detta kommer inte sluta bra för mig.. seriöst få nå fel.. det här går inte, antingen så skriver jag av mig på skolan om nu inte jag orkar med att kliva upp, liksom jag hör ingenting, josefine ringde och väckte mig imorse men vet inte vad jag sa till hon ^^ haha så är helt död numera... snälla nån, eller så får jag bara tvinga mig upp då jag liks hör klockan sen fixa mig och gå till skolan.. men det är så svårt när man mår som man mår.. haaw suuuck...






Vafan ska jag göra med mitt skabb håååår :o !!! urschaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svart!

2011-12-02 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback