123456789

Fick extra myyys inatt :) haha Vikkan sov ju hos mig sen så kom min lilla Humi efter han hade varit med sina grabbar och partajat lite granna :P så fick dubbel besök inatt :D hahha sen var jag lite eller inte lite, VÄLDIGT taskig mot dom (a) haha ställde klockan på 12 så jag inte skulle sova hela dagen och skulle förstöra den hära veckan också -.-' haha men då som vanligt vaknade bara dom av min väckare och fick lov att väcka mig sen så somnade inte dom om så dom var vaken dom med (a) eller ja Humi gick och la sig efter Vikkan hade farit, sen senare idag har jag och pappa varit och handlat sen har jag lagat mat åt oss alla :D (kan vara snäll ibland:))

Men kvällen igår var AWSOME


Just nu sitter jag i min one peace och kollar runt lite på datorn och väntar på att riset ska bli klart :)




Kommentarer
Postat av: V i k k i p e d i a

RIKTIGT awesome var det! :D <3

2011-12-11 @ 22:54:20
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback