min dag kort fattat , maha :P

Har inte suttit vid datorn nånting idag :)

Började med att jag klev upp vid 2 kanske , gick ner och drack ett glas oboy sen vid 4 tiden kom det massa folk hit så då blev det grillning sen vi 8 tiden stack dom flesta, 3 st stannade kvar och drack lite. Så då myste jag med älsklingen innan han skulle iväg till jobbet, sen har jag bara kollat på film med crisse och eddie, och skjutsat hem david sen ringde crisses kompis olsson och ville ha skjuts hem från stan så då for vi och hämtade upp han och hans kompis, sen kom vi hem och kollade på ännu en film ^^

och nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik och funderar på om man ska hä på ngn film :)

godnatt! ♥


♥♥vill ha min gospojke här!!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback