Bla-bla-bla


Har nyss fått upp älsklingen :O klockan halv 9 på kvällen.. skandal..


HAHAhA egentligen så bryr jag mig inte hur länge han sover men det började bli lite långtråkigt att ligga vaken själv :P hahaha♥

snart blire till att ta en liten promenad tror jag :)

hahah känner mig lite som ett barn, då jag satt och kollade på mysteriet på greveholm ^^
satt bara och längta tills greven skulle komma fram XD hahaha lilltönten man ääh :P

håller på att få tag i madde just nu men det går inge bra -.-' hon har ju tappat bort hennes telefon igen och vågar inte ringa till hennes mamma för hon kanske jobbar och inget svar på hemtelefonen heller.. haha kommer aldrig på tillbaka mina marsvin ;( haaw, lite less blir man ^^

åh ja pojken min köpte hem 2 spel i går till xbox :D
ett spel jag inte mins namnet på och sen street fihter med nya gubbar :D hoho as kuuul :)  


Saknar denna snygging♥♥



Remfux♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback