Terror on elm street :D ♥

Ligger och kollar på freddy kruger 2 en gammal goding :P
haha fast min favorit är 3.an :D den är så awsome ;)

ska försöka hålla mig vaken tills klockan 9 så jag kan somna i tid och komma upp till skolan,
åkte inte dit nånting idag för först skulle jag till kuratorn på ungdomsmottagningen klockan 10 till 11
så tog ledig för kände verkligen inte att jag orka så.. inge bra menmen imorn är det en ny dag så ska bita ihop nu och klara det hära året :)

inte nu ihelgen men nästa blir hur kul som hellst om det inte kommer nått ivägen dvs xd
men iallafall då ska jag,älsklingen och hörlin med sin tjej som också heter caroline :P
till umeå och spendera dagen där med bio och bara kolla runt :)
kulkulkul hoppas dom hittar barn vakt så vi kan åka dit :D

men ska ta och titta på filmen nu :D



cya♥


Kommentarer
Postat av: Vikkipedia - Amatörfotograf & Webdesigner

Haha men sötgullrumpa! :D

2011-08-29 @ 22:51:51
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback