spelkväll^^

Sitter här med ett ljus tänt och har nyss sett ett avsnitt av angel beats såå AWSOME älskar den mer och mer :)

men iallafall har jag haft fin besök idag :)
utav Robin,Vikkan och Verre :) vi har spelar massa wii och snackat om seriöst allt :)
men det var värkligen kul att få träffa dom, dock min lesshet såg dom allt..
vet inte hur men det var väll för jag fick mycke stirrblickar xD så väll så ledsen ut då ^^ 
men ja ^^

idag har jag varit hund vakt åt en bortsprungen hund :D
hon var så sööt! bilder kommer imorn eftersom robin ska lägga in dom på datorn imorn :)
han orkade inte nu men iallafall var en jätte fin hund
och kul att polisen tog åt sig all ära xd haha efter dom hade kommit och hämtat den så hann dom bara köra en pytte liten bit, ett hus bort liksom, amen så såg jag att dom hade hittat ägarna och dom stog och snackade men ikke så kom ägarna och tackade -.-'
tycker det är lite repektlöst när man liksom är ett hus bort liksom :O
aja poliser är som dom är, tror dom är mäktigare än andra ^^
tar åt sig all ära på det viset.. hah

nu sitter jag och spelar wii i min ensamhet..
och lyssnar på min favvo låååt, waah får rysningar av den :D


Här är min favvo låt nu iallafall :D:D

2ne1 i am the best

waah ryyyyser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback