Rädd för att leva rädd för att dö men mest är jag rädd för att bli galen!

Trodde jag hade blivit bättre, men mitt psyke börjar bli allt sämre..

Jag bryts ner mer och mer.

Har en miljon tankar i huvvet hela tiden,
vill inte hamna i den sits jag var i förr,
orkar inte...

Kul att skolan börjar snart och man mår så hära..
Vill inte sumpa den chansen jag fått ,då kommer det bli ett helvette..

Ååh klarar inte av det hära
vill inte gå igenom allt igen,

Är en annan person då och det är inte till nått bättre.
börjar redan bli det märkte jag idag...

Jag är rädd för allt, är paranoid
och rädd för att bli allt mer..



Kommentarer
Postat av: vikkipedia

Vi finns alltid här för dig vännen. Tusen pussar och kramar från mig och Verre <3 <3 <3

2011-08-06 @ 01:08:02
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback