hoppsan!

HAHaha har inte orkat lagt in nått inläggXD haha men ja

kom nyss hem från josefine♥ vi satt och bara snacka en massa och kollade på massa saker på youtube :) haha sen drack vi oboy♥♥♥♥  iiihhi så otroligt kul att träffa henne :) ♥ 

och igår träffade jag moa på domsjö dagiset :) mötte upp henne där vid kanske halv åtta och gick därifrån vid halv elva tror jag XD eller så var det från halv sju till halv tio ^^ menja då satt vi där och snackade om allt och inget :) men det var jätte kul att få träffa henne, sen for jag ut till stan igen för att träffa min kära vänn madde :P vi knäppte massa kort och sen gick vi ner på max och åt strips med dipp :) haha det ända som är gott där typ :) haha sen gick vi tillbaka till henne och tog mera kort och spelade in några korta videor XD haha kanske kan lägga ut nån bara för skojs skull men båda var trött och videon hackar så ja ^^ men iallafall kan man ju bara lägga ut för att liksom, men det blir då jag har fått dom :)  ^^  sen kom älsklingen och linkan och hämtade upp mig , dom hade vaarit och fiskat sen hade dom tydligen varit hemma hos mig och hängt med min bror ett tag :) haha så ja sen åkte vi hem till järved och somna derekt :)

och får nå psykdampfeel på min telefon för den fuuungar inte...

och nu hade jag poppa popcorn och kolla på en film :) cyaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback