Hemma hos älsk♥♥

Sitter i älsklingens säng och spelar nått skit spel på facebook ^^
och små kollar lite på då pöjken spelar :D

idag for vi in till elgiganten för hans dator hade blivit klar :)
haha den blev klar i fredags men tydligen så hade jag sett smset dom skrev utan att säga till xd  troligtvis låg jag och sov hhhaha och sen nu i morse så kom jag och tänka på det men viste inte riktigt om det var en dröm eller inte så vi kollade igenom smsen och där stog det men ändå så känns det som om jag inte har kollat men nån måste ju ha kollat så skäms lite granna nu :$ haha nämen ;P tur att det var i fredags det kom och inte för en månad sen :P och vi gick även in på ÖB och köpte massa dricka och hello kitty godisar till mig :D 

 haha men ja snart blire domsjö för måste hem och städa upp lite där hemma för mamma och pappa kommer hem idag så ska plocka bort massa saker och sånt :)


Igår kväll kom vickan hem till mig och vi satt mest bara ute och babblade om allt sen kom verre förbi och 2 stycken andra :) så vi satt ute i mörkret och snackade och åskan kom bara närme och närme och jag fick mer och mer paniik ;( hahah höll på att dö...
sen gick verre och den andra tillbaka, så det var bara jag och vikkan med en som vi inte kände men det var ju ingen myskotyp som tur var, så vi satt där och hade det jätte trevligt (förutom åskan) och sen kommer min älskling sen efter ett litet tag åker dom hem och vi går och lägger oss :) hade varit vaken hela natten för hade sovit på dan så höll mig vaken sen klockan 17.00 i förrgår till 23 nästa dag :/ var något trött :P haha sen hade jag ju somnat typ i en timme kanske tills jag blev väckt av min bror först för vi skulle åka och handla mat sen så ringde älsk mig efter då jag hade somnat om en kvart xd haha men ja :) 

haha jag och vikkan satt och lyssnade på massa fylle skallar som höll på att sjunga för fulla muggar nåra hus bort :) mycket roande :D inte vackert dock menmen :)

hade det jätte trevligt iallafall bara att åskan förstöde det mesta som sagt :P ♥

men cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback