Dålig uppdatering

Hejhopp

har nyss kommit hem från mjällom, jag och älsklingen tog en liten tripp dit i tisdags.
Väldigt mysigt, synd att vi inte kunde ha bilen så länge och att älsk jobbar imorn :(
annars hade vi blivit där längre.

Så ja därför jag inte har uppdaterat, men har haft internet men det har varit ganska låt signal så orkade inte lägga in ngt, bara dryygt om det skulle börja strula till sig...

menja, sitter just nu och smaskar på ett äpple ♥ blir snart att vi ska sova, vi är väldigt trötta båda två :P

vet att min blogg är väldigt tråkig nu, har inga bilder att lägga upp och inge kul eller bra att snacka om ^^
men ja så äre ibland.


HAAHAHA  en liten rolig grej hände idag faktist eller så kul ären inte, bara mest för jag inte har nått annat att skriva menmen xd

Jag och älsklingen låg och vilade lite i sängen och hade jätte myset sen kommer glass bilen helt plötsligt till den dära lilla hålan där det bara finns en familj och massa gamlingar XD så jag flög upp och skrek "SPOOKIS" haha min favvo glass så små och jätte goda, så flög fram och tillbaka för ville ha pengar av pappa men han sa att han inte hade lösa men dom tar ju kort så min älskling fick rädda mig ^^♥ så jag fick mina spookis :D

men det fulaste var ju att jag sprang fram och tillbaka och skrev spookis hela tiden
och dom sa spring ut istället så du får dina jävla spookis så du kan vara tyst -.-' hahaha :P:P

menja inte kul om man inte såg det men iallafall det var mest cpit XD
hahah är ett litet mongoo ^^

men iallafall ska jag spela lite fronter ville :D

Cyah♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback