all alone

Sitter här själv i lilla rummet, min man har nyss åkt till jobbet, haw så ensamt menmen får väll stå ut denna smärta hähäh nämen, ska äta middag snart , en yoghurt :P haha fin middag ^^ hann inte äta hemma så tog med mig en liten yoghurt i stället, orolig för att jag ska kaosa imorn, eftersom jag inte komma äta så bra idag -.-' vet inte vad det är för problem med min mage.. maybe im pregnant :O haha näääämen fast det kanske förklarar mitt illamående :O haha nä jag ska sluta nu, börjar bli paranoid :O haahaha :P


Vad ska man hitta på under tiden älsklingen jobbarååå :/ ligga här och bara döö :O
hahah har inte mina filmer heller för han fick ju ta med min dator eftersom hans bärbara är på lagning så ska kolla om han har nån bra film på datorn, lär inte finnas nån , fanns en men den var på japanska utan text, men nått litet ord kanske man förstår men chansen är inte stor xd haha haw ja :P

funderar på att gå in på Mtv's hemsida och kolla på 16 pregnant eller the hills dom programen är AWSOME :)

ska också sitta och läsa lite om illrar eftersom ska ju skaffa en sån så lite kunskap om dom måste man ju ha :D

hihih waah dom är så himla söta så jag döör :O ♥

tydligen går det inte att ladda upp bilder just nu men kommer sen -.-'
:)

Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback