Ett litet tags sen man skrev :)

hejsanhoppsan :D

Idag for vi till mjällom för att äta påsk mat
hos mormor och morfar m. familj i sjöboden <3

jätte myyys

sen senare på kvällen kom vi hem
så då har jag inte gjort nå mkt mer ^^

hhihi vi spelade fotboll idag med
nåra barn som jag har känt sedan dom föddes
eller barn och barn en är 13 år ^^ haha

kulkul :)

så nu sitter jag bara och kollar på film
kyrkogårdsön :D <3

väldigt bra film :)

på tisdag kommer lilla enzo till miiiig :) <3
ska vara med mig i 10 dagar <3
lääängtar efter lillvovven :)

lillfisen :D

ÅÅÅH VAD JAG VILL TJÄNA BRA MED PENGAR SÅ
MAN KAN FLYTTA :D

--------------------------

Är så jävla less på en människa så jag blir galen -.-
seriöst flytt härifrån för fan!!


--------------------------

sen har det inte hänt så himla mycket egentligen denna vecka
mamma fyllde år för 3 dagar sen <3
sen igår var vi hos min farmor och åt påsk mat ^^

sen har det bara varit chill och massa  myspys :) <333

ska fortsätta kolla på film nu :) 

skriver väll lite senare kanske ^^ 

Älskar min pöjk <333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback