mjAAAoo!!

Hade jätte kul på bowlingen idag :D
tack så mycket flickoer och älsk :D ♥

bilder kommer senare ska be vikkan skicka dom :)

hihihi så vackra bilder :D

det gick inge bra för mig eller humi eller vikkan
eller typ inte för nån av oss XD

men vi körde två omgångar och verre och sara vann varsingång

men det gick skiit kasst plus att det var en sur gubbe som
inte lät oss snacka klart för det var
nå fel på våran bana och lite fel på den breve
den var skiit seg och sen kom inte kloten och då
sa han att allt berodde på att vi hade kört i rännan för mycket
men så mycket hade inte vi kastat i rännan

fast med att bowling kloten var sega kan jag förstå att det kan vara därför men
inte det andra för det var ju samma sak då hörlin jag och humi var och körde så
var det lika segt och då var det bara jag som for i rännan och det var inte många gånger

hahaha så han var en riktigt sur döv gubbe helt enkelt :D

men om man tar bort han var det en awsome kväll sen for vi till

torget och åt eller verre,vikkan och sara åt vi andra var inge hungriga xd
så vi köpte bara en dricka sen ville jag på affären för jag ville ha nötter
men då såg jag efter vi hade lämnat av dom andra, till min besvikelse klockan var 22.00 :(
haha så om dom inte skulle ha ätit eller om dom skulle ha ätit snabbare så skulle
jag ha mina nötter här nu :O *säääd face* :(:(

hahaha får köpa det imorn då :D:D:D:D

blir nog ingen utgång imorn :( 
har ingenstans att vara :/ 

så det blir nog bara ha det mys och lungt :) ♥

plus att imorn lite efter 12 på natten var det ett år sen vi träffades :) hihih ♥♥♥♥

var så kul den natten ♥♥
massa flum :) ♥


hihihi :)



JAG VILL HA EN NY DATOR!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback