inga bilder

Hahaha blev inga bilder tagna idag ^^
klev upp vid 6 gick ut med enzo sen somnade jag om och vaknade lite för sent (a)

haha sen orkade jag inte knäppa nånting ^^
blir kanske imorn ist ^^

men iallafall

idag har jag inte gjort så mycket ^^

gick upp till moah en sväng och hälsade på
sen följde hon mig en bit med deras hund så gick vi där och
snackade lite :)

hennes mamma och pappa är så sköön :P
så roliga att snacka med :D <3
dom är så förstående :)

och sen efter det gick jag hem och satte mig vid datorn
gick och duschade
och nu har jag nyss kommit hem från statoil
köpte en cola och lite små gött ^^

så har lagt av med min diet nu  (a)
tog en paous nu vid påsk och ska börja nu igen
fast ska inte bara äta det för vill liksom inte gå upp dubbelt så mycket
då man slutar så bättre att äta lite mat emellanåt  :D

viste om det innan också men var i en fas då ^^
som jag berättade om tidigare som jag kunde få ganska ofta :) 


här får ni en as bra låt :D 


 




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback