Bara nått :)

Ska berätta lite
hur min vecka kommer se ut :D

eller det är ju inte många dagar kvar av veckan kom jag på nu

hahah men dom dagarna som är kvar :D

imorn blir det att försöka städa bort allting hära
men det kommer inte bli allt för det är väldigt mkt :D
städa åt mina pojkar ^^


sen på fredag blire bowling med sara,verre,vikkan och älsk :D <33
kommer bli skiiit kuuul :)



sen på lördag blir det Partaj!! :D
och det kommer gäster till oss så vi ska bara äta middag hemma hos mig
sen drar vi :P
vet inte vart vi ska vara än men det ska vi kolla upp :)



sen på söndag lär det bli att ligga bakis eller nått ^^
nämen ska väll bara ta det lungt :D

det är väll bara det ^^
säkert massa andra saker som måste göras som jag inte kommer på ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback