tyyyp nånting ^^

Har nyss hoppat ut ur duschen och sitter nu i min säng och saknar min lilla humi <3

Ett tag sen jag skrev men har varit väldigt upptagen med att varit med humi ;) <3

måste uppdatrera eller hur det nu stavas ^^ 
har verkligen ingen ork för skolan känns jätte jobbigt att gå dit och skit drygt att man missar massa saker -.-
vill hoppa av men vet inte vad jag ska göra ist så man kan överleva 
plus att humi vill att jag ska gå klart skolan så måste försöka för hans skull <3

och vill ändra min blogg men kan inte för vet inte hur man ska göra så 
om nån vill hjälpa mig så säg bara till (a) 

ska fixa i ordning mig nu och ska ut och röka sen och testa ringa humi och kolla om han är vaken ^^ <3

herrå ! älskar dig min lilla mjauande tiger (a) <33
 


Kommentarer
Postat av: Rubenfredrikke

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 13:59:42
URL: http://rubenfredrikke.blog16.com
Postat av: carro

thanks! :)

2011-01-06 @ 06:18:26
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback