skolan -.-

sitter i skolan nu less som fan har massa att skriva men kommer bli dödad om jag
skriver ner allt det jag har på hjärnan... 
 
får väll ta ett papper när jag kommer hem och skriva för spricker snart var skit längesen jag
skrev i min lilla bok ^^ hahaha

vet inte vad och hur jag ska göra för att ......

bajs skit sak

seriiiöst avlider

snart åker min lilla humi till japan i en månad "/ kommer inte att klara mig utan han i en månad -.- <3
haw jobbigt

kommer att få psykfel under den månaden kommer att bryta ihop känns det som..
varför kan man bara inte få må bra...

gaaah avlider

kommer seriöst att hoppa ut genom fönstret snart...



"hoppas du så hoppar jag"


aja ska försöka plugga nu -.- 

HUMI <3 


Kommentarer
Postat av: Verre

fönsteret är öppet, och det är en stege där utanför klassrummet, ska vi hoppa tillsammans? :)

2010-09-13 @ 13:33:21
URL: http://faanvetjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback