seeent

vet inte så mkt jag ska skriva om.,.

mamma låter mig inte få vara i fred vet inte varför jag har väll skrämt upp hon lite nu
plus att jag inte har ätit nått på hela dagen och mamma klagar på det gånger tusen
fast kan jag förstå ^^
hatar mina tankaar får nå fel snart,,  det behöver inte vara onda tankar
 det är bara som massa röster så jag inte kan sova -.- skiit drygt så det är inte för att jag är
 johnny depp eller nått men vill inte att du ska tro det vet hur du känner då inte jag mår nå bra
och jag vet att det låter som om jag har självmordstankar typ men det är det inte har inte haft det sen jag träffade dig <3

har inte gjort då mkt i dag sovit vaknat åkt hem
ja ^^

jag har märkt att jag inte kan vara själv nu för tiden vill alltid ha humi här tycker
synd om han som får ha mig fast klistrad i han :D hahah vackert <3

vill flytta härifrån!!! långt bort med dig bara slippa allt drama som jag har fått haft hela mitt liv -.-
är väldigt less på det nu tack för att du fick mig att inse det har blivit så van
 med det så lät dom bara kasta in allt på mig eller hur man nu ska säga det som haha låter bara knäppt XD

just nu har jag gjort omelette nu ska jag fortsätta kolla på bröllopsduellen :)

<33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback