Less på min mage...

min mage är fan cp -.- illa mående så fort jag äter något :o
jätte jobbigt :/

ligger i humis säng och kollar på värdarnas bok och han spelar nått online spel på datorn ^^
seriöst nu måste jag klaga lite blir så irriterad på vissa

så jävla fitt less,, seriiöst att du inte fattar ngt förlåt men hur kan du gå med på att
bli behandlad så där ta hand om ditt egna liv och alla som står dig nära och dom som behandlar dig bra än att du skiter ire själv för du vill det bästa för hon, ser ju på dig att du inte mår nå bra utav att snacka med hon aja 
 
jag vill inte lägga mig i nånting men är bara orolig och bryr mig om dig <3

bara jobbigt att se dig då du blir så.


nu ska jag fortsätta kolla på filmen skriver kanske mer senare :*


Kommentarer
Postat av: Amirlive

Your website is extremely interesting

2011-04-23 @ 22:03:45
URL: http://amirlive.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback