<33


sitter i söthumis säng han spelar street fighter och jag sitter vid datorn och kollar lite då han spelar :p

idag har jag inte gjort så mkt skulle vara duktig och komma upp till skolan men misslyckades änu en dag -.- haha har fan ingen ork men måste verkligen försöka nästa vecka, sen for jag och humi och köpte mat sen for vi till mig och åt sen for vi hem till han och kollade på film sen har jag suttit och spelat street fighter typ hela tiden och humi har speöat nått nördspel på datorn :)  älskar pöjken så mkt <3333 han har fått mina dagar att bli mkt bättre tusen pussar på honom <33

Kommentarer
Postat av: c

fin bild :)

2010-09-15 @ 18:03:52
URL: http://cassiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback