your beautiful



ska berätta lite kort om vad den handlar om,, inte många som är intresserad i japanskt och korianska saker men det skiter jag i ><


Det börjar med att en grupp som heter A.N.JELL och dom ska hitta en ny sångare för Tae Kyung's hals är typ paj och han som blev intagen dit hade opererat sina ögon så han kunde inte komma dit, så då kom deras agent på att han hade en tvilling fast en tjej Mi Nyu och hon var på väg att bli nunna men ställer ändå upp för sin bror Mi Nam, så då klär hon ut sig till sin bror och gör allt för att inte bli upptäckt och det dycker upp massa saker för en annan tjej som är sångare och värdens diva upptäcker senare att det inte är något som stämmer och ser sedan att Mi Nyu är en tjej och gör allt för att förstöra hör Mi Nyu. (:


iih den är skit bra, hoppas ni fattar det jag har skrivit, kan inte skriva mer för vet att jag kommer att avslöja allt >< haha jag kan verkligen inte berätta om filmer xd aja ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback