rert



har egentligen inget att skriva om ^^

men sitter iaf här och har skiiit tråkigt och är less som fan
men tur att man slipper den hära hålan i 2 veckor (:

och saknar humi jätte mycket <33
haaaw

lill pojken min kom hem!!:p <3

fast det är ju bara 17 dagar kvar nu :) <33



vet att jag inte kommer att sova nånting nu
för har alldeles för mycket i huvvet nu -.-

så så håller jag på att tvätt !! känner mig jätte ducktig att
jag har lärt mig att tvätta fast det finns ju ett minus där xd
då kommer mamma be mig ta hand om tvätten och hänga upp den och sånt men
än så länge tycker jag det är kul att tvätta xd


Vill åka härifrån nu !!
hoppas det är inte många på bussen (: annars kommer jag få paniiik :s
gaah gruvar mig jätte mycket ... hatar att åka bussar fast dom går
långt bruka oftast gå bra bara det är lite folk så ^^

men kommer säkert ha otur som vanligt ... xd

seriiöst

lesslesslesslesslesslessless

humihumihumihumi <33
längtar tills du kommer hem och vi åker iväg nånstans pussar <33

okej tydligen blev det ganska mycket att skriva om :p
aja


herrå !!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback