jobbigt ...




Gaah det har inte ens gått en hel dag och saknar humi jätte mycket redan <3 får gå i ide som björnarna till 3 november xd då kommer sötpälsken hem <33
sitter och lyssnar på kat deluna och tänker och saknar humi och skriver lite med han :*
haaw kommer att bli en jobbig natt eller ska jag säga nätter -.- haw känner mig så ensam då jag vet att du är borta :( jobbigt gaah vill bara skricka är så irriterad också och jag vet att inte jag ska prata om personen för så äre alltid för blir bara mer irriterad det är som om dom infekterar min hjärna och dom kommer bara upp hela tiden AAAH seriöst hawhawhaw "/

hahah vacker bild -.- ser ut som en nerdrågad sak -.- >< aja har inte så mycket mer att skriva om bara att jag saknar humi så mycket kommer skriva om han varje dag xd menmen ^^ jag = psycko ><

nästa torstag ska jag till psyk tanten  ^^


saknar dig jätte mycket HUMI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback