iih <33



har snackat mycket med älsk :)<33
wahh saknar  diiig ^^ <33

ligger i sängen nu och väntar på att få tvN så
man kan få se one missed call 3 nu :D

iiih imorn så åker nog jag in till birsta igen fast nu med håkan :D
ska köpa en till present till humipojken,<33
vet att han kommer bli sur på mig (a)
eftersom han vill inte ha ngt så då blir det 2 saker till
waah är så kass på att köpa presenter speciellt till nån som inte säger
vad han vill ha :o hihih men inget kan stoppa mig mohaha :D
har redan hittat en :p skriver då han har öppnat dom (a) 
 
iih 11 dagar 11 dagar kvar och när jag vaknar äre bara 10 dagar kvar :D:D:D
iiih lääängtar <333


kommer väll nått inlägg innan jag går och lägger mig ^^ <33

loveu <3


Kommentarer
Postat av: vikkipedia

Iiih, Hello kitty! :'D <3

2010-10-23 @ 22:04:25
URL: http://vikkipedia.webblogg.se/
Postat av: carolin

iiih jaaah :d<333

2010-10-24 @ 11:31:06
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback