hihi <33



Hahaha min dag.. ^^

har snackat med humi ungefär hela dagen typ kanske halva
och tänkt på humi
och bara saknat humi
och bara älskat humi <33 iih :) <3

hiihi
och kom nyss från birsta köpte present till
humi (a) nu blir han sur (a) men skit samma :p
sen hittade jag en väska för 500 (a)
på väskan och behövde bara betala 200
så fick jag 300 av håkan
TACK HÅKAN <33

så det är den dyraste väskan jag äger xd
haha jag är verkligen väsk galen (a) det har jag
varit ända sen jag var liten
för har nog två över fulla kartonger med väskor nu
och använder ju dom inte eftersom
jag alltid ska vara så petig med väskor xd
så det är gamla saler som man inte använder och vissa
vill jag använda men dom är väldigt småa :p
hihi löööve väskor <333


iih när jag vaknar kommer humi hem om bara 8 dagar :D <33
waaaah <33

längtar <33

pussar på min lilla humi <3:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback