Godnatt


blir bara ett snabbt litet inlägg eftesom annars
kommer mormor att klaga på att hon hör
att man knappar på datorn ^^
så nu ligger dom i sängen och läser
så under den tiden så får jag skriva ett litet
och senare kolla runt lite på datorn ^^

idag har jag verkligen inte gjort nånting
annat än att snacka med humi och varit ute med enzo xd <33
men så länge jag får snacka med humi så spelar det ingen roll om jag bara
får ligga i sängen eller soffan och bara dega ^^ <333

fan kom på nyss att jag har glömt att tagit
tabletter xd haha aja får väll springa ner och göra det :)

ja det finns väll egentligen inte så mycket att skriva om ^^
bara att jag saknar och älskar humipojken (a)

haha fast det vet väll alla nu xd

men skit samma
'älskar jag han så gör jag det (a)
och då kan jag inte låta bli att skriva om han eftersom
han har varit borta ett tag nu :o
och jag håller på att dö av att inte fått haft hans närvaro
inte fått hålla om hon och pussa på han :( <33

så jag bryr mig inte hur uttjattigt det blir (a)  ^^
för jag tycker inte att det blir det :p <3

herrå ^^

humihumi <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback