~



haha jag vet att jag räknar ner dagarna
till då humi ska komma hem men sån
har jag alltid varit liksom skulle jag fara utomlans så räknar jag ner det
t.om saker som liksom ja som egenligen är väldigt mongo
t.ex till julafton,påsk ja massa saker orkar inte rabbla upp allt
men det är väll nån vana eller en tvångsgrej eller nånting ^^

så nu vet ni det ^^
det är som ett måste för mig på nått sett "/

fast det är kul att räkna ner till då humi ska komma hem (a)
iiih längtar (a)

jag vill också ha nånting att se framemot
eller så är jag bara väldigt bortkämmd XD eftesom när jag
har fått en sak som jag har velat ha jätte länge så börjar jag
aoutomatiskt leta nånting annat som jag vill ha och ja -.-
något drygt menmen så äre ^^

godnatt <3

miss u <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback